- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Корж Марина Володимирівна - Глобалізація та інтернаціоналізація як умови трансформації маркетингового управління підприємством
Нет экз.
Статья
Автор: Корж Марина Володимирівна
Актуальні проблеми економіки: Глобалізація та інтернаціоналізація як умови трансформації маркетингового управління підприємством
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Корж Марина Володимирівна
Актуальні проблеми економіки: Глобалізація та інтернаціоналізація як умови трансформації маркетингового управління підприємством
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Корж, Марина Володимирівна.
Глобалізація та інтернаціоналізація як умови трансформації маркетингового управління підприємством / М. В. Корж, С. А. Жуков // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 03/2012. – N3. – С. 64-71.
Корж, Марина Володимирівна.
Глобалізація та інтернаціоналізація як умови трансформації маркетингового управління підприємством / М. В. Корж, С. А. Жуков // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 03/2012. – N3. – С. 64-71.