- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Картер, Гарри - Эффективная реклама
Книга
Автор: Картер, Гарри
Эффективная реклама : путеводитель для малого бизнеса
Издательство: Сирин, Либра, 1998 г.
ISBN 966-95277-1-6
Автор: Картер, Гарри
Эффективная реклама : путеводитель для малого бизнеса
Издательство: Сирин, Либра, 1998 г.
ISBN 966-95277-1-6
Книга
195 18453
Картер, Гарри.
Эффективная реклама : путеводитель для малого бизнеса / Г. Картер; пер. с англ. под общ. ред. Е. М. Пенькова; пер. с англ. В. Б. Бобров. – М. : Сирин : Либра, 1998. – 204 с.
На обложке: путеводитель для малого и среднего бизнеса
ISBN 966-95277-1-6.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами : планування та менеджмент реклами : результати та ефективність реклами, ефективність засобів розповсюдження реклами, нагляд за проведенням та перевірка результатів реклами
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок, конкуренція : економічні аспекти торгівлі : продаж : продаж, що стимулює попит; розпродаж : стимулювання попиту через рекламу
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : теорія економічної організації та співробітництва : аспекти форм економічної організації : форми організації за розміром та обсягом : малі підприємства
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : сприяння збуту : створення ринку попиту на товар, конкурентна боротьба
1309256 Ф 2
1309257 Ф 2
1309258 Ф 2
1309124 ОФ
1687053 Ф 2
195 18453
Картер, Гарри.
Эффективная реклама : путеводитель для малого бизнеса / Г. Картер; пер. с англ. под общ. ред. Е. М. Пенькова; пер. с англ. В. Б. Бобров. – М. : Сирин : Либра, 1998. – 204 с.
На обложке: путеводитель для малого и среднего бизнеса
ISBN 966-95277-1-6.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами : планування та менеджмент реклами : результати та ефективність реклами, ефективність засобів розповсюдження реклами, нагляд за проведенням та перевірка результатів реклами
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок, конкуренція : економічні аспекти торгівлі : продаж : продаж, що стимулює попит; розпродаж : стимулювання попиту через рекламу
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : теорія економічної організації та співробітництва : аспекти форм економічної організації : форми організації за розміром та обсягом : малі підприємства
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : сприяння збуту : створення ринку попиту на товар, конкурентна боротьба
1309256 Ф 2
1309257 Ф 2
1309258 Ф 2
1309124 ОФ
1687053 Ф 2