- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Малахов А. О. - Потребление как предмет современного научного анализа: от удовлетворения потребностей к коммуника...
Нет экз.
Статья
Автор: Малахов А. О.
Вестник Московского университета: Сер.18:Социология и политология: Потребление как предмет современного научного анализа: от удовлетворения потребностей к коммуника...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Малахов А. О.
Вестник Московского университета: Сер.18:Социология и политология: Потребление как предмет современного научного анализа: от удовлетворения потребностей к коммуника...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Малахов, А. О.
Потребление как предмет современного научного анализа: от удовлетворения потребностей к коммуникации и идентичности / А. О. Малахов // Вестник Московского университета: Сер.18:Социология и политология. – 10/2011. – N4. – С. 64-75.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)
Малахов, А. О.
Потребление как предмет современного научного анализа: от удовлетворения потребностей к коммуникации и идентичности / А. О. Малахов // Вестник Московского университета: Сер.18:Социология и политология. – 10/2011. – N4. – С. 64-75.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)