- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Судин А. Ю. - Формування читача як суб'єкта книжкового ринку: інтеграція зусиль
Нет экз.
Статья
Автор: Судин А. Ю.
Поліграфія і видавнича справа: Формування читача як суб'єкта книжкового ринку: інтеграція зусиль
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Судин А. Ю.
Поліграфія і видавнича справа: Формування читача як суб'єкта книжкового ринку: інтеграція зусиль
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Судин, А. Ю.
Формування читача як суб'єкта книжкового ринку: інтеграція зусиль / А. Ю. Судин // Поліграфія і видавнича справа : Науково-технічний збірник. – 01/2011. – N1. – С. 44-51.
Предметні рубрики = Печать : книжная торговля, распространение печати : книжная торговля (библиополистика) : теория и практика книжной торговли : пропаганда и продажа книг
Ключевые слова = потребитель
Ключевые слова = покупатель
Ключевые слова = читатель
Судин, А. Ю.
Формування читача як суб'єкта книжкового ринку: інтеграція зусиль / А. Ю. Судин // Поліграфія і видавнича справа : Науково-технічний збірник. – 01/2011. – N1. – С. 44-51.
Предметні рубрики = Печать : книжная торговля, распространение печати : книжная торговля (библиополистика) : теория и практика книжной торговли : пропаганда и продажа книг
Ключевые слова = потребитель
Ключевые слова = покупатель
Ключевые слова = читатель