- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ніє Фанг-Пеі - Вплив якості сервісу на ступінь задоволеності клієнтів у кейтерингу
Нет экз.
Статья
Автор: Ніє Фанг-Пеі
Актуальні проблеми економіки: Вплив якості сервісу на ступінь задоволеності клієнтів у кейтерингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ніє Фанг-Пеі
Актуальні проблеми економіки: Вплив якості сервісу на ступінь задоволеності клієнтів у кейтерингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ніє, Фанг-Пеі.
Вплив якості сервісу на ступінь задоволеності клієнтів у кейтерингу / Ф. Ніє // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 02/2012. – N2. – С. 421-430.
Ніє, Фанг-Пеі.
Вплив якості сервісу на ступінь задоволеності клієнтів у кейтерингу / Ф. Ніє // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 02/2012. – N2. – С. 421-430.