- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Примак Т.О. - Порівняльний аналіз маркетингових заохочень у країнах Європи
Нет экз.
Статья
Автор: Примак Т.О.
Вісник соціально-економічних досліджень: Порівняльний аналіз маркетингових заохочень у країнах Європи
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Примак Т.О.
Вісник соціально-економічних досліджень: Порівняльний аналіз маркетингових заохочень у країнах Європи
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Примак, Т.О.
Порівняльний аналіз маркетингових заохочень у країнах Європи / Т. Примак // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2012. – № 1 (44). – С. 140-145.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка окремих держав : економіка країн Європи : економіка Європейського Союзу : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Примак, Т.О.
Порівняльний аналіз маркетингових заохочень у країнах Європи / Т. Примак // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2012. – № 1 (44). – С. 140-145.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка окремих держав : економіка країн Європи : економіка Європейського Союзу : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг