- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Полторак, Володимир Абрамович - Соціальний маркетинг та регулювання соціальних проблем у кризовому суспільстві
Нет экз.
Статья
Автор: Полторак, Володимир Абрамович
Вісник Львівського університету: сер.: Соціологічна: Соціальний маркетинг та регулювання соціальних проблем у кризовому суспільстві
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Полторак, Володимир Абрамович
Вісник Львівського університету: сер.: Соціологічна: Соціальний маркетинг та регулювання соціальних проблем у кризовому суспільстві
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Полторак, Володимир Абрамович.
Соціальний маркетинг та регулювання соціальних проблем у кризовому суспільстві / В. А. Полторак, Д. І. Акімов // Вісник Львівського університету: сер.: Соціологічна. – 2010. – Вип. 4. – С. 260-266.
Ключевые слова = социальный маркетинг
Ключевые слова = кризисное общество
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальні процеси, соціальна динаміка : функція, зміст та визначення соціальних процесів : соціальний вплив, зміст процесів : диференціація : дезінтеграція, поляризація
Полторак, Володимир Абрамович.
Соціальний маркетинг та регулювання соціальних проблем у кризовому суспільстві / В. А. Полторак, Д. І. Акімов // Вісник Львівського університету: сер.: Соціологічна. – 2010. – Вип. 4. – С. 260-266.
Ключевые слова = социальный маркетинг
Ключевые слова = кризисное общество
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальні процеси, соціальна динаміка : функція, зміст та визначення соціальних процесів : соціальний вплив, зміст процесів : диференціація : дезінтеграція, поляризація