- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
М'яснянкіна, Любов Іванівна - Категорія авторитету в рекламному тексті
Нет экз.
Статья
Автор: М'яснянкіна, Любов Іванівна
Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика: Категорія авторитету в рекламному тексті
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: М'яснянкіна, Любов Іванівна
Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика: Категорія авторитету в рекламному тексті
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
М'яснянкіна, Любов Іванівна.
Категорія авторитету в рекламному тексті / Л. І. М'яснянкіна // Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика. – 2011. – Вип.34, ч. 1. – С. 284-289.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : язык рекламы
Предметні рубрики = Языкознание : общее языкознание : система языка : грамматика : синтаксис : текст : рекламный текст
М'яснянкіна, Любов Іванівна.
Категорія авторитету в рекламному тексті / Л. І. М'яснянкіна // Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика. – 2011. – Вип.34, ч. 1. – С. 284-289.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : язык рекламы
Предметні рубрики = Языкознание : общее языкознание : система языка : грамматика : синтаксис : текст : рекламный текст