- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Демченко Максим - Від "четвертої влади" преси до "п'ятої влади" реклами (до проблеми місця і ролі реклами в сучасни...
Нет экз.
Статья
Автор: Демченко Максим
Вісник Львівського університету: Сер.Журналістика: Від "четвертої влади" преси до "п'ятої влади" реклами (до проблеми місця і ролі реклами в сучасни...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Демченко Максим
Вісник Львівського університету: Сер.Журналістика: Від "четвертої влади" преси до "п'ятої влади" реклами (до проблеми місця і ролі реклами в сучасни...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Демченко, Максим.
Від "четвертої влади" преси до "п'ятої влади" реклами (до проблеми місця і ролі реклами в сучасних соціальних комунікаціях) / М. Демченко // Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика. – 2011. – Вип.34, ч. 2. – С. 238-243.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации
Ключевые слова = социальные коммуникации
Ключевые слова = информационный рынок
Демченко, Максим.
Від "четвертої влади" преси до "п'ятої влади" реклами (до проблеми місця і ролі реклами в сучасних соціальних комунікаціях) / М. Демченко // Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика. – 2011. – Вип.34, ч. 2. – С. 238-243.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации
Ключевые слова = социальные коммуникации
Ключевые слова = информационный рынок