- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Хавкіна Любов Марківна - Реклама як джерело крилатих виразів: на межі соціальної та індивідуальної комунікації
Нет экз.
Статья
Автор: Хавкіна Любов Марківна
Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика: Реклама як джерело крилатих виразів: на межі соціальної та індивідуальної комунікації
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Хавкіна Любов Марківна
Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика: Реклама як джерело крилатих виразів: на межі соціальної та індивідуальної комунікації
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Хавкіна, Любов Марківна.
Реклама як джерело крилатих виразів: на межі соціальної та індивідуальної комунікації / Л. М. Хавкіна // Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика. – 2011. – Вип.34, ч. 2. – С. 257-263.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : язык рекламы
Хавкіна, Любов Марківна.
Реклама як джерело крилатих виразів: на межі соціальної та індивідуальної комунікації / Л. М. Хавкіна // Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика. – 2011. – Вип.34, ч. 2. – С. 257-263.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : язык рекламы