- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шмига Юлія Іванівна - Проблема комунікативної ефективності в сучасній науці про рекламу
Нет экз.
Статья
Автор: Шмига Юлія Іванівна
Реклама та PR у сучасному світі: Проблема комунікативної ефективності в сучасній науці про рекламу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Шмига Юлія Іванівна
Реклама та PR у сучасному світі: Проблема комунікативної ефективності в сучасній науці про рекламу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шмига, Юлія Іванівна.
Проблема комунікативної ефективності в сучасній науці про рекламу / Ю. І. Шмига // Діалог: медіа-студії. – 2011. – Вип.13: Реклама та PR у сучасному світі. – С. 95-106.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : восприятие рекламы
Ключевые слова = рекламная коммуникация
Ключевые слова = эффективность коммуникаций
Шмига, Юлія Іванівна.
Проблема комунікативної ефективності в сучасній науці про рекламу / Ю. І. Шмига // Діалог: медіа-студії. – 2011. – Вип.13: Реклама та PR у сучасному світі. – С. 95-106.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : восприятие рекламы
Ключевые слова = рекламная коммуникация
Ключевые слова = эффективность коммуникаций