- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Тернова Алла Іллівна - Медіа-текст як складник телевізійного продукту
Нет экз.
Статья
Автор: Тернова Алла Іллівна
Реклама та PR у сучасному світі: Медіа-текст як складник телевізійного продукту
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Тернова Алла Іллівна
Реклама та PR у сучасному світі: Медіа-текст як складник телевізійного продукту
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Тернова, Алла Іллівна.
Медіа-текст як складник телевізійного продукту / А. І. Тернова // Діалог: медіа-студії. – 2011. – Вип.13: Реклама та PR у сучасному світі. – С. 351-355.
Предметні рубрики = Языкознание : общее языкознание : система языка : грамматика : синтаксис : текст
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : телевидение, тележурналистика : публицистика на телевидении
Ключевые слова = медиатекст
Ключевые слова = сценарий
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : общие проблемы СМИ : язык СМИ
Тернова, Алла Іллівна.
Медіа-текст як складник телевізійного продукту / А. І. Тернова // Діалог: медіа-студії. – 2011. – Вип.13: Реклама та PR у сучасному світі. – С. 351-355.
Предметні рубрики = Языкознание : общее языкознание : система языка : грамматика : синтаксис : текст
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : телевидение, тележурналистика : публицистика на телевидении
Ключевые слова = медиатекст
Ключевые слова = сценарий
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : общие проблемы СМИ : язык СМИ