- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Соціологія: теорія, методи, маркетинг
Выпуск
Автор:
Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. N2
04/2012 г.
ISBN отсутствует
            
          
          
          
          
          
Автор:
Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. N2
04/2012 г.
ISBN отсутствует
	 Периодическое издание
 
Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часопис / НАН України, Ін-т соціології. – Київ : [б. в.], 1998
ISSN 1563-3713.
Выпуск
16 325
  
Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. – 04/2012. – N2.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : форми господарських організацій, економічне кооперування : форми підприємств в залежності від форм власності, джерел фінансування та сфер діяльності : акціонерні товариства, корпорації : финансы : управление финансами (финансовый менеджмент)
ОФ - 1 экз.
 
Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часопис / НАН України, Ін-т соціології. – Київ : [б. в.], 1998
ISSN 1563-3713.
Выпуск
16 325
Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. – 04/2012. – N2.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : форми господарських організацій, економічне кооперування : форми підприємств в залежності від форм власності, джерел фінансування та сфер діяльності : акціонерні товариства, корпорації : финансы : управление финансами (финансовый менеджмент)
ОФ - 1 экз.

 Заказать
    Заказать   На полку
    На полку   

