- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Войцеховська Мая - Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг : досвід польських бібліотек
Нет экз.
Статья
Автор: Войцеховська Мая
Бібліотечний вісник: Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг : досвід польських бібліотек
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Войцеховська Мая
Бібліотечний вісник: Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг : досвід польських бібліотек
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Войцеховська, Мая.
Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг : досвід польських бібліотек / М. Войцеховська // Бібліотечний вісник : Науково-теоретичний та практичний журнал. – 01/2012. – № 1. – С. 21-27.
Войцеховська, Мая.
Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг : досвід польських бібліотек / М. Войцеховська // Бібліотечний вісник : Науково-теоретичний та практичний журнал. – 01/2012. – № 1. – С. 21-27.