- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Панченко Оксана Александровна - Типичные ошибки при проведении маркетинговых исследований
Нет экз.
Статья
Автор: Панченко Оксана Александровна
Маркетинг и маркетинговые исследования: Типичные ошибки при проведении маркетинговых исследований
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Панченко Оксана Александровна
Маркетинг и маркетинговые исследования: Типичные ошибки при проведении маркетинговых исследований
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Панченко, Оксана Александровна.
Типичные ошибки при проведении маркетинговых исследований / О. А. Панченко // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 07/2012. – N4. – С. 268-277.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств Росії : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Ключевые слова = ошибки маркетинга
Панченко, Оксана Александровна.
Типичные ошибки при проведении маркетинговых исследований / О. А. Панченко // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 07/2012. – N4. – С. 268-277.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств Росії : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Ключевые слова = ошибки маркетинга