- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Солнцев Михаил Александрович - Комплекс маркетинговых исследований для разработки нового бренда авиакомпании
Нет экз.
Статья
Автор: Солнцев Михаил Александрович
Маркетинг и маркетинговые исследования: Комплекс маркетинговых исследований для разработки нового бренда авиакомпании
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Солнцев Михаил Александрович
Маркетинг и маркетинговые исследования: Комплекс маркетинговых исследований для разработки нового бренда авиакомпании
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Солнцев, Михаил Александрович.
Комплекс маркетинговых исследований для разработки нового бренда авиакомпании / М. А. Солнцев // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 07/2012. – N4. – С. 310-327.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств Росії : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : исследование рынка товаров и услуг
Ключевые слова = бренд
Ключевые слова = ребрендинг
Солнцев, Михаил Александрович.
Комплекс маркетинговых исследований для разработки нового бренда авиакомпании / М. А. Солнцев // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 07/2012. – N4. – С. 310-327.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств Росії : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : исследование рынка товаров и услуг
Ключевые слова = бренд
Ключевые слова = ребрендинг