- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Неганова Людмила Сергеевна - Сравнительный анализ поведения потребителей шоколада в России и Италии
Нет экз.
Статья
Автор: Неганова Людмила Сергеевна
Маркетинг и маркетинговые исследования: Сравнительный анализ поведения потребителей шоколада в России и Италии
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Неганова Людмила Сергеевна
Маркетинг и маркетинговые исследования: Сравнительный анализ поведения потребителей шоколада в России и Италии
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Неганова, Людмила Сергеевна.
Сравнительный анализ поведения потребителей шоколада в России и Италии / Л. С. Неганова, И. Тревизан // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 07/2012. – N4. – С. 328-344.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : исследование поведения потребителей
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств Росії : маркетинг
Ключевые слова = Италия
Ключевые слова = поведение потребителей
Ключевые слова = кросс - культурный анализ
Неганова, Людмила Сергеевна.
Сравнительный анализ поведения потребителей шоколада в России и Италии / Л. С. Неганова, И. Тревизан // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 07/2012. – N4. – С. 328-344.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : исследование поведения потребителей
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств Росії : маркетинг
Ключевые слова = Италия
Ключевые слова = поведение потребителей
Ключевые слова = кросс - культурный анализ