- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Бахарєва Я. - Постійні та змінні маркетингові витрати у маркетинговому бюджеті
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Бахарєва Я.
.: Постійні та змінні маркетингові витрати у маркетинговому бюджеті
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Бахарєва Я.
.: Постійні та змінні маркетингові витрати у маркетинговому бюджеті
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Бахарєва, Я.
Постійні та змінні маркетингові витрати у маркетинговому бюджеті / Я. Бахарєва // Формування ринкової економіки в Україні : наук. зб. / Львівський нац. ун-т ім. І. Франка. – Львів : [б. в.], 2008. - Формування ринкової економіки в Україні. – 2011. – Вип.25: Сер. економічна. – С. 5-7.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Бахарєва, Я.
Постійні та змінні маркетингові витрати у маркетинговому бюджеті / Я. Бахарєва // Формування ринкової економіки в Україні : наук. зб. / Львівський нац. ун-т ім. І. Франка. – Львів : [б. в.], 2008. - Формування ринкової економіки в Україні. – 2011. – Вип.25: Сер. економічна. – С. 5-7.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг