- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Зомчак, Лариса Миколаївна - Моделювання структури рекламного бюджету фірми за нечіткими відношеннями переваги
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Зомчак, Лариса Миколаївна
Формування ринкової економіки в Україні: Моделювання структури рекламного бюджету фірми за нечіткими відношеннями переваги
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Зомчак, Лариса Миколаївна
Формування ринкової економіки в Україні: Моделювання структури рекламного бюджету фірми за нечіткими відношеннями переваги
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Зомчак, Лариса Миколаївна.
Моделювання структури рекламного бюджету фірми за нечіткими відношеннями переваги / Л. М. Зомчак // Формування ринкової економіки в Україні : наук. зб. / Львівський нац. ун-т ім. І. Франка. – Львів : [б. в.], 2008. - Формування ринкової економіки в Україні. – 2011. – Вип.25: Сер. економічна. – С. 98-101.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : математична економіка
Зомчак, Лариса Миколаївна.
Моделювання структури рекламного бюджету фірми за нечіткими відношеннями переваги / Л. М. Зомчак // Формування ринкової економіки в Україні : наук. зб. / Львівський нац. ун-т ім. І. Франка. – Львів : [б. в.], 2008. - Формування ринкової економіки в Україні. – 2011. – Вип.25: Сер. економічна. – С. 98-101.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : математична економіка