- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Щерба Олеся Іванівна - Вплив емоцій на сприйняття реклами (емпіричний аспект)
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Щерба Олеся Іванівна
.: Вплив емоцій на сприйняття реклами (емпіричний аспект)
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Щерба Олеся Іванівна
.: Вплив емоцій на сприйняття реклами (емпіричний аспект)
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Щерба, Олеся Іванівна.
Вплив емоцій на сприйняття реклами (емпіричний аспект) / О. І. Щерба // Формування ринкової економіки в Україні : наук. зб. / Львівський нац. ун-т ім. І. Франка. – Львів : [б. в.], 2008. - Формування ринкової економіки в Україні. – 2011. – Вип.24. – С. 407-410.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика рекламы
Предметні рубрики = Психология : социальная психология : социально-психологические проблемы психологии обслуживания и торговли : реклама
Щерба, Олеся Іванівна.
Вплив емоцій на сприйняття реклами (емпіричний аспект) / О. І. Щерба // Формування ринкової економіки в Україні : наук. зб. / Львівський нац. ун-т ім. І. Франка. – Львів : [б. в.], 2008. - Формування ринкової економіки в Україні. – 2011. – Вип.24. – С. 407-410.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика рекламы
Предметні рубрики = Психология : социальная психология : социально-психологические проблемы психологии обслуживания и торговли : реклама