- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Дембіцький, Сергій Сергійович - Метааналіз: ключові поняття та основи обчислень (на прикладі даних крос-національних досліджень)
Нет экз.
Статья
Автор: Дембіцький, Сергій Сергійович
Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Метааналіз: ключові поняття та основи обчислень (на прикладі даних крос-національних досліджень)
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Дембіцький, Сергій Сергійович
Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Метааналіз: ключові поняття та основи обчислень (на прикладі даних крос-національних досліджень)
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Дембіцький, Сергій Сергійович.
Метааналіз: ключові поняття та основи обчислень (на прикладі даних крос-національних досліджень) / С. С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 07/2012. – N3. – С. 160-174.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : методи соціологічного дослідження : теоретичні методи соціологічного дослідження : порівняльні дослідження в соціології : порівняння в соціології: культурне, перехресне, міжкультурне, всередині культури
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : методи соціологічного дослідження : емпіричні методи соціологічного дослідження, методи збору інформації
Дембіцький, Сергій Сергійович.
Метааналіз: ключові поняття та основи обчислень (на прикладі даних крос-національних досліджень) / С. С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 07/2012. – N3. – С. 160-174.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : методи соціологічного дослідження : теоретичні методи соціологічного дослідження : порівняльні дослідження в соціології : порівняння в соціології: культурне, перехресне, міжкультурне, всередині культури
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : методи соціологічного дослідження : емпіричні методи соціологічного дослідження, методи збору інформації