- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шек Ольга Игоревна - Малозатратное продвижение на рынке медицинских услуг
Нет экз.
Статья
Автор: Шек Ольга Игоревна
Маркетинг и маркетинговые исследования: Малозатратное продвижение на рынке медицинских услуг
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Шек Ольга Игоревна
Маркетинг и маркетинговые исследования: Малозатратное продвижение на рынке медицинских услуг
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шек, Ольга Игоревна.
Малозатратное продвижение на рынке медицинских услуг / О. И. Шек // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 09/2012. – N5. – С. 406-411.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств Росії : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Право. Юриспруденція : цивільне право : зобов'язальне право, договірні зобов'язання, бонди, договори, угоди : окремі види угод, договорів, контрактів : медичні послуги - зобов'язальне право
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Шек, Ольга Игоревна.
Малозатратное продвижение на рынке медицинских услуг / О. И. Шек // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 09/2012. – N5. – С. 406-411.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств Росії : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Право. Юриспруденція : цивільне право : зобов'язальне право, договірні зобов'язання, бонди, договори, угоди : окремі види угод, договорів, контрактів : медичні послуги - зобов'язальне право
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг