- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Пащук Лідія Віталіївна - Особливості формування комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг
Нет экз.
Статья
Автор: Пащук Лідія Віталіївна
Маркетинг в Україні: Особливості формування комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Пащук Лідія Віталіївна
Маркетинг в Україні: Особливості формування комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Пащук, Лідія Віталіївна.
Особливості формування комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг / Л. В. Пащук, І. Голобородько // Маркетинг в Україні. – 07/2012. – N4. – С. 37-44.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : индустрия гостеприимства и туризма : экономика туризма : маркетинг
Пащук, Лідія Віталіївна.
Особливості формування комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг / Л. В. Пащук, І. Голобородько // Маркетинг в Україні. – 07/2012. – N4. – С. 37-44.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : индустрия гостеприимства и туризма : экономика туризма : маркетинг