- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Маркетингові технології економічного зростання
Книга
Автор:
Маркетингові технології економічного зростання
Издательство: Астропринт, 2012 г.
ISBN 978-966-190-531-2
Автор:
Маркетингові технології економічного зростання
Издательство: Астропринт, 2012 г.
ISBN 978-966-190-531-2
Книга
195 22471
Маркетингові технології економічного зростання / М. А. Окландер [та ін.] ; за ред. М. А. Окландера . – Одеса : Астропринт, 2012. – 375 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с. 355-360 (101 назв.)
ISBN 978-966-190-531-2.
ББК У9(4Ук)0-962-32
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економічний стан, розвиток господарської структури, економічне зростання : економічні цикли, кон'юнктура, торговельно-промисловий цикл, цикл ділової активності, розширення та звуження економічної діяльності : дослідження та прогнози кон’юнктури
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка окремих держав : економіка країн Європи : економіка України
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
1599835 ОФ
1602419 Ф 2
1665591 Ф 2
195 22471
Маркетингові технології економічного зростання / М. А. Окландер [та ін.] ; за ред. М. А. Окландера . – Одеса : Астропринт, 2012. – 375 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с. 355-360 (101 назв.)
ISBN 978-966-190-531-2.
ББК У9(4Ук)0-962-32
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економічний стан, розвиток господарської структури, економічне зростання : економічні цикли, кон'юнктура, торговельно-промисловий цикл, цикл ділової активності, розширення та звуження економічної діяльності : дослідження та прогнози кон’юнктури
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка окремих держав : економіка країн Європи : економіка України
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
1599835 ОФ
1602419 Ф 2
1665591 Ф 2