- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Мішустіна Тетяна Сергіївна - Застосування маркетингової воронки продажів для збільшення споживачів лояльних бренду промисловог...
Нет экз.
Статья
Автор: Мішустіна Тетяна Сергіївна
Науковий вісник Ужгородського нац. університету:Сер.:Економіка.: Застосування маркетингової воронки продажів для збільшення споживачів лояльних бренду промисловог...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Мішустіна Тетяна Сергіївна
Науковий вісник Ужгородського нац. університету:Сер.:Економіка.: Застосування маркетингової воронки продажів для збільшення споживачів лояльних бренду промисловог...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Мішустіна, Тетяна Сергіївна.
Застосування маркетингової воронки продажів для збільшення споживачів лояльних бренду промислового підприємства / Т. С. Мішустіна // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2012. – Вип.35, ч. 1. – С. 160-166.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика промышленности : экономика промышленного предприятия : маркетинг : маркетинговые коммуникации : брендинг
Мішустіна, Тетяна Сергіївна.
Застосування маркетингової воронки продажів для збільшення споживачів лояльних бренду промислового підприємства / Т. С. Мішустіна // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2012. – Вип.35, ч. 1. – С. 160-166.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика промышленности : экономика промышленного предприятия : маркетинг : маркетинговые коммуникации : брендинг