- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Нагорний Євген Ігорович - Розроблення методичного апарату до прийняття обгрунтованого маркетингового рішення про готовність...
Нет экз.
Статья
Автор: Нагорний Євген Ігорович
Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка: Розроблення методичного апарату до прийняття обгрунтованого маркетингового рішення про готовність...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Нагорний Євген Ігорович
Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка: Розроблення методичного апарату до прийняття обгрунтованого маркетингового рішення про готовність...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Нагорний, Євген Ігорович.
Розроблення методичного апарату до прийняття обгрунтованого маркетингового рішення про готовність інноваційної продукції до виходу на ринок / Є. І. Нагорний // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2012. – Вип.35, ч. 1. – С. 167-172.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика промышленности : экономика промышленного предприятия : маркетинг
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика промышленности : экономика промышленного предприятия : научно-технический потенциал : инновации
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Нагорний, Євген Ігорович.
Розроблення методичного апарату до прийняття обгрунтованого маркетингового рішення про готовність інноваційної продукції до виходу на ринок / Є. І. Нагорний // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2012. – Вип.35, ч. 1. – С. 167-172.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика промышленности : экономика промышленного предприятия : маркетинг
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика промышленности : экономика промышленного предприятия : научно-технический потенциал : инновации
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації