- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Бойко Игорь Иванович - Маркетинговые исследования (минимальный маркетинговый эксперимент)
Книга
Автор: Бойко Игорь Иванович
Маркетинговые исследования (минимальный маркетинговый эксперимент) : учебное пособие для студ. вузов
Издательство: Кондор, 2005 г.
ISBN 966-8251-45-8
Автор: Бойко Игорь Иванович
Маркетинговые исследования (минимальный маркетинговый эксперимент) : учебное пособие для студ. вузов
Издательство: Кондор, 2005 г.
ISBN 966-8251-45-8
Книга
65.291 Б772
Бойко, Игорь Иванович.
Маркетинговые исследования (минимальный маркетинговый эксперимент) : учебное пособие для студ. вузов / И. И. Бойко; Укр. гуманит. ин-т. – Киев : Кондор, 2005. – 279 с. : рис., табл.
Библиогр.: с. 279 (15 назв.)
ISBN 966-8251-45-8.
ББК У291.31я73
Гриф = Рекомендовано МО
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
1601264 Ф 2
1601097 Ф 2
1601098 Ф 2
65.291 Б772
Бойко, Игорь Иванович.
Маркетинговые исследования (минимальный маркетинговый эксперимент) : учебное пособие для студ. вузов / И. И. Бойко; Укр. гуманит. ин-т. – Киев : Кондор, 2005. – 279 с. : рис., табл.
Библиогр.: с. 279 (15 назв.)
ISBN 966-8251-45-8.
ББК У291.31я73
Гриф = Рекомендовано МО
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
1601264 Ф 2
1601097 Ф 2
1601098 Ф 2