- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Бойко Игорь Иванович - Маркетинговые исследования ( минимальный маркетинговый эксперимент)
Книга
Автор: Бойко Игорь Иванович
Маркетинговые исследования ( минимальный маркетинговый эксперимент) : учебное пособие
Издательство: Кондор, 2008 г.
ISBN отсутствует
Автор: Бойко Игорь Иванович
Маркетинговые исследования ( минимальный маркетинговый эксперимент) : учебное пособие
Издательство: Кондор, 2008 г.
ISBN отсутствует
Книга
195 22513
Бойко, Игорь Иванович.
Маркетинговые исследования ( минимальный маркетинговый эксперимент) : учебное пособие / И. И. Бойко; ред. В. Н. Вдовиченко; Укр. гуманит. ин-т. – Киев : Кондор, 2008. – 279 с. : рис., табл.
Библиогр.: с. 279 (15 назв.).
ББК У291.31я73
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
1601024 ОФ
1601265 Ф 2
1660021 Ф 2
195 22513
Бойко, Игорь Иванович.
Маркетинговые исследования ( минимальный маркетинговый эксперимент) : учебное пособие / И. И. Бойко; ред. В. Н. Вдовиченко; Укр. гуманит. ин-т. – Киев : Кондор, 2008. – 279 с. : рис., табл.
Библиогр.: с. 279 (15 назв.).
ББК У291.31я73
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
1601024 ОФ
1601265 Ф 2
1660021 Ф 2