- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Волкова, Інна Миколаївна - Організаційні основи системи підтримки маркетингових рішень підприємств аграрного сектора
Нет экз.
Статья
Автор: Волкова, Інна Миколаївна
Науковий вісник Ужгородського нац. університету:Сер.:Економіка.: Організаційні основи системи підтримки маркетингових рішень підприємств аграрного сектора
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Волкова, Інна Миколаївна
Науковий вісник Ужгородського нац. університету:Сер.:Економіка.: Організаційні основи системи підтримки маркетингових рішень підприємств аграрного сектора
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Волкова, Інна Миколаївна.
Організаційні основи системи підтримки маркетингових рішень підприємств аграрного сектора / І. М. Волкова // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2012. – Вип.35, ч. 2. – С. 100-104.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка сільського господарства та продовольчого виробництва, аграний сектор економіки : економіка сільського господарства окремих країн : економіка сільського господарства України : экономика сельскохозяйственных предприятий : маркетинг
Волкова, Інна Миколаївна.
Організаційні основи системи підтримки маркетингових рішень підприємств аграрного сектора / І. М. Волкова // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2012. – Вип.35, ч. 2. – С. 100-104.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка сільського господарства та продовольчого виробництва, аграний сектор економіки : економіка сільського господарства окремих країн : економіка сільського господарства України : экономика сельскохозяйственных предприятий : маркетинг