- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шаркаді Маріанна Миколаївна - Методи підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств
Нет экз.
Статья
Автор: Шаркаді Маріанна Миколаївна
Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка: Методи підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Шаркаді Маріанна Миколаївна
Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка: Методи підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шаркаді, Маріанна Миколаївна.
Методи підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств / М. М. Шаркаді // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2012. – Вип.35, ч. 2. – С. 261-265.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика промышленного предприятия : управление. Менеджмент
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : конкурентоспроможність підприємства
Шаркаді, Маріанна Миколаївна.
Методи підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств / М. М. Шаркаді // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2012. – Вип.35, ч. 2. – С. 261-265.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика промышленного предприятия : управление. Менеджмент
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : конкурентоспроможність підприємства