- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ярема, Томаш Васильович - Маркетинг в системі організаційно-економічної взаємодії виробників і споживачів
Нет экз.
Статья
Автор: Ярема, Томаш Васильович
Науковий вісник Ужгородського нац. університету:Сер.:Економіка.: Маркетинг в системі організаційно-економічної взаємодії виробників і споживачів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ярема, Томаш Васильович
Науковий вісник Ужгородського нац. університету:Сер.:Економіка.: Маркетинг в системі організаційно-економічної взаємодії виробників і споживачів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ярема, Томаш Васильович.
Маркетинг в системі організаційно-економічної взаємодії виробників і споживачів / Т. В. Ярема // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2012. – Вип.35, ч. 2. – С. 277-281.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Ярема, Томаш Васильович.
Маркетинг в системі організаційно-економічної взаємодії виробників і споживачів / Т. В. Ярема // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2012. – Вип.35, ч. 2. – С. 277-281.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг