- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Млинко І. Б. - Аудит маркетингу : сутність, основні етапи та сфери проведення
Нет экз.
Статья
Автор: Млинко І. Б.
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Аудит маркетингу : сутність, основні етапи та сфери проведення
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Млинко І. Б.
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Аудит маркетингу : сутність, основні етапи та сфери проведення
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Млинко, І. Б.
Аудит маркетингу : сутність, основні етапи та сфери проведення / І. Б. Млинко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – N720: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 217-224.
Ключевые слова = аудит маркетинга
Предметні рубрики = Экономика : управление экономикой. Экономическая статистика. Учет. Аудит. Экономический анализ. Планирование. Прогнозирование : учет. Аудит : аудит : аудит в секторах и отраслях экономики : аудит предпринимательской деятельности
Млинко, І. Б.
Аудит маркетингу : сутність, основні етапи та сфери проведення / І. Б. Млинко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – N720: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 217-224.
Ключевые слова = аудит маркетинга
Предметні рубрики = Экономика : управление экономикой. Экономическая статистика. Учет. Аудит. Экономический анализ. Планирование. Прогнозирование : учет. Аудит : аудит : аудит в секторах и отраслях экономики : аудит предпринимательской деятельности