- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ступак І. О. - Методологія формування бренду
Нет экз.
Статья
Автор: Ступак І. О.
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Методологія формування бренду
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ступак І. О.
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Методологія формування бренду
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ступак, І. О.
Методологія формування бренду / І. О. Ступак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – N720: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 247-251.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг
Ключевые слова = конкурентоспособность
Ступак, І. О.
Методологія формування бренду / І. О. Ступак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – N720: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 247-251.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг
Ключевые слова = конкурентоспособность