- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Скляр Елена Николаевна - Оценка уровня удовлетворенности и лояльности массового сегмента компании "Ростелеком"
Нет экз.
Статья
Автор: Скляр Елена Николаевна
Маркетинг и маркетинговые исследования: Оценка уровня удовлетворенности и лояльности массового сегмента компании "Ростелеком"
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Скляр Елена Николаевна
Маркетинг и маркетинговые исследования: Оценка уровня удовлетворенности и лояльности массового сегмента компании "Ростелеком"
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Скляр, Елена Николаевна.
Оценка уровня удовлетворенности и лояльности массового сегмента компании "Ростелеком" / Е. Н. Скляр, П. В. Яшкина // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 11/2012. – N6. – С. 470-482.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств Росії : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : исследование поведения потребителей
Ключевые слова = удовлетворение потребностей потребителей
Скляр, Елена Николаевна.
Оценка уровня удовлетворенности и лояльности массового сегмента компании "Ростелеком" / Е. Н. Скляр, П. В. Яшкина // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 11/2012. – N6. – С. 470-482.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств Росії : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : исследование поведения потребителей
Ключевые слова = удовлетворение потребностей потребителей