- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Тараненко І. В. - Маркетингові інновації в забезпеченні конкурентоспроможності : системний підхід
Нет экз.
Статья
Автор: Тараненко І. В.
Вісник соціально-економічних досліджень: Маркетингові інновації в забезпеченні конкурентоспроможності : системний підхід
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Тараненко І. В.
Вісник соціально-економічних досліджень: Маркетингові інновації в забезпеченні конкурентоспроможності : системний підхід
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Тараненко, І. В.
Маркетингові інновації в забезпеченні конкурентоспроможності : системний підхід / І. В. Тараненко // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2012. – № 2 (45). – С. 180-185.
Ключевые слова = конкурентоспособность
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація виробництва, планування виробничих процесів, управління виробництвом, контроль на виробництві; конструювання підприємств, проектування підприємств : утримання, обслуговування та ремонт обладнання : інновації, нововведення, реконструкція виробництва, модернізація виробництва
Тараненко, І. В.
Маркетингові інновації в забезпеченні конкурентоспроможності : системний підхід / І. В. Тараненко // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2012. – № 2 (45). – С. 180-185.
Ключевые слова = конкурентоспособность
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація виробництва, планування виробничих процесів, управління виробництвом, контроль на виробництві; конструювання підприємств, проектування підприємств : утримання, обслуговування та ремонт обладнання : інновації, нововведення, реконструкція виробництва, модернізація виробництва