- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Чушак-Голобородько А. М. - Фактори, які впливають на результативність моделей мотивування суб'єктів креативної діяльності
Нет экз.
Статья
Автор: Чушак-Голобородько А. М.
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Фактори, які впливають на результативність моделей мотивування суб'єктів креативної діяльності
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Чушак-Голобородько А. М.
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Фактори, які впливають на результативність моделей мотивування суб'єктів креативної діяльності
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Чушак-Голобородько, А. М.
Фактори, які впливають на результативність моделей мотивування суб'єктів креативної діяльності / А. М. Чушак-Голобородько // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – N727: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 473-477.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : взаємозв'язки людей на виробництві, управління персоналом, кадровий менеджмент : мотивація персоналу - організація комерційних та приватних підприємств
Ключевые слова = креатив, креативность
Чушак-Голобородько, А. М.
Фактори, які впливають на результативність моделей мотивування суб'єктів креативної діяльності / А. М. Чушак-Голобородько // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – N727: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 473-477.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : взаємозв'язки людей на виробництві, управління персоналом, кадровий менеджмент : мотивація персоналу - організація комерційних та приватних підприємств
Ключевые слова = креатив, креативность