- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Вітренко Андрій Олександрович - Саморегулювання ринку рекламних послуг як дієвий механіхм захисту добросовісної конкуренції
Нет экз.
Статья
Автор: Вітренко Андрій Олександрович
Вісник Київського національного університету ім.Т.Шевченка:сер.:Економіка: Саморегулювання ринку рекламних послуг як дієвий механіхм захисту добросовісної конкуренції
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Вітренко Андрій Олександрович
Вісник Київського національного університету ім.Т.Шевченка:сер.:Економіка: Саморегулювання ринку рекламних послуг як дієвий механіхм захисту добросовісної конкуренції
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Вітренко, Андрій Олександрович.
Саморегулювання ринку рекламних послуг як дієвий механіхм захисту добросовісної конкуренції / А. О. Вітренко // Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Економіка. – 06/2011. – Вип.128. – С. 27-31.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика рекламы
Ключевые слова = конкурентоспособность
Вітренко, Андрій Олександрович.
Саморегулювання ринку рекламних послуг як дієвий механіхм захисту добросовісної конкуренції / А. О. Вітренко // Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Економіка. – 06/2011. – Вип.128. – С. 27-31.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика рекламы
Ключевые слова = конкурентоспособность