- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гришан Ю. П. - Введення поцесного підходу в страховій компанії та покращення стандартів обслуговування клієнтів ...
Нет экз.
Статья
Автор: Гришан Ю. П.
Вісник Київського національного університету ім.Т.Шевченка:сер.:Економіка: Введення поцесного підходу в страховій компанії та покращення стандартів обслуговування клієнтів ...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Гришан Ю. П.
Вісник Київського національного університету ім.Т.Шевченка:сер.:Економіка: Введення поцесного підходу в страховій компанії та покращення стандартів обслуговування клієнтів ...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Гришан, Ю. П.
Введення поцесного підходу в страховій компанії та покращення стандартів обслуговування клієнтів (на прикладі добровільного медичного страхування) / Ю. П. Гришан // Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Економіка. – 04/2011. – Вип.126. – С. 11-15.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Забезпечення духовних та матеріальних життєвих потреб : страхування, суспільне забезпечення за допомогою взаємного розподілу ризику : страхування, суспільне забезпечення в Україні : виды страхования : личное страхование : добровольное медицинское страхование
Гришан, Ю. П.
Введення поцесного підходу в страховій компанії та покращення стандартів обслуговування клієнтів (на прикладі добровільного медичного страхування) / Ю. П. Гришан // Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Економіка. – 04/2011. – Вип.126. – С. 11-15.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Забезпечення духовних та матеріальних життєвих потреб : страхування, суспільне забезпечення за допомогою взаємного розподілу ризику : страхування, суспільне забезпечення в Україні : виды страхования : личное страхование : добровольное медицинское страхование