- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Нечипорук Станіслав Вікторович - Формування маркетингових стратегій підприємств готельного господарства на основі інструментів ко...
Автореферат/Диссертация
Автор: Нечипорук Станіслав Вікторович
Формування маркетингових стратегій підприємств готельного господарства на основі інструментів ко... : автореф. дис.... канд. екон. наук
2012 г.
ISBN отсутствует
Автор: Нечипорук Станіслав Вікторович
Формування маркетингових стратегій підприємств готельного господарства на основі інструментів ко... : автореф. дис.... канд. екон. наук
2012 г.
ISBN отсутствует
Автореферат
РЕФ 146159
Нечипорук, Станіслав Вікторович.
Формування маркетингових стратегій підприємств готельного господарства на основі інструментів контролінгу : автореф. дис ... канд. екон. наук / С. В. Нечипорук. – Київ, 2012. – 20 с.
ББК У43
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : автореферати – туризм, економіка туризму
1602006 ОФ
РЕФ 146159
Нечипорук, Станіслав Вікторович.
Формування маркетингових стратегій підприємств готельного господарства на основі інструментів контролінгу : автореф. дис ... канд. екон. наук / С. В. Нечипорук. – Київ, 2012. – 20 с.
ББК У43
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : автореферати – туризм, економіка туризму
1602006 ОФ