- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Мельниченко С. В. - Суспільство споживацтва як хронотоп антитворчості
Нет экз.
Статья
Автор: Мельниченко С. В.
Вісник національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут": Філософія. Психологія. Педагогіка: Суспільство споживацтва як хронотоп антитворчості
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Мельниченко С. В.
Вісник національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут": Філософія. Психологія. Педагогіка: Суспільство споживацтва як хронотоп антитворчості
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Мельниченко, С. В.
Суспільство споживацтва як хронотоп антитворчості / С. В. Мельниченко // Вісник національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут": Філософія. Психологія. Педагогіка. – 04/2011. – N2(32). – С. 86-91.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)
Ключевые слова = потребитель
Предметні рубрики = Психология : общая психология : психология личности
Мельниченко, С. В.
Суспільство споживацтва як хронотоп антитворчості / С. В. Мельниченко // Вісник національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут": Філософія. Психологія. Педагогіка. – 04/2011. – N2(32). – С. 86-91.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)
Ключевые слова = потребитель
Предметні рубрики = Психология : общая психология : психология личности