- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Бондаренко М. - Проблема ідентичності єдиної Німеччини у сучасних рекламних текстах
Нет экз.
Статья
Автор: Бондаренко М.
Вісник Київського національного університету ім.Т.Шевченка: Сер.:Іноземна філологія: Проблема ідентичності єдиної Німеччини у сучасних рекламних текстах
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Бондаренко М.
Вісник Київського національного університету ім.Т.Шевченка: Сер.:Іноземна філологія: Проблема ідентичності єдиної Німеччини у сучасних рекламних текстах
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Бондаренко, М.
Проблема ідентичності єдиної Німеччини у сучасних рекламних текстах / М. Бондаренко // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Іноземна філологія. – 2011. – Вип.44. – С. 45-46.
Предметні рубрики = немецкий язык : лингвистическая стилистика : язык рекламы
Бондаренко, М.
Проблема ідентичності єдиної Німеччини у сучасних рекламних текстах / М. Бондаренко // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Іноземна філологія. – 2011. – Вип.44. – С. 45-46.
Предметні рубрики = немецкий язык : лингвистическая стилистика : язык рекламы