- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кучма І. З. - Вплив реклами і ЗМІ на формування споживацької поведінки молоді
Нет экз.
Статья
Автор: Кучма І. З.
Вісник Львівського університету: Сер.:соціологічна: Вплив реклами і ЗМІ на формування споживацької поведінки молоді
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кучма І. З.
Вісник Львівського університету: Сер.:соціологічна: Вплив реклами і ЗМІ на формування споживацької поведінки молоді
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кучма, І. З.
Вплив реклами і ЗМІ на формування споживацької поведінки молоді / І. З. Кучма // Вісник Львівського університету: сер.: Соціологічна. – 2011. – Вип. 5. – С. 221-225.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : потребительская реклама
Предметні рубрики = Социология : социология групп : социально-демографические общности : возрастные общности : юношество, молодежь
Кучма, І. З.
Вплив реклами і ЗМІ на формування споживацької поведінки молоді / І. З. Кучма // Вісник Львівського університету: сер.: Соціологічна. – 2011. – Вип. 5. – С. 221-225.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : потребительская реклама
Предметні рубрики = Социология : социология групп : социально-демографические общности : возрастные общности : юношество, молодежь