- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кочемировська Олена Олексіївна - Підвищення «клієнт-орієнтованості» (адресності) як завдання державної політики у соціальній сфері
Нет экз.
Статья
Автор: Кочемировська Олена Олексіївна
Стратегічні пріоритети: Науково-аналітичний щоквартальний збірник: Підвищення «клієнт-орієнтованості» (адресності) як завдання державної політики у соціальній сфері
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кочемировська Олена Олексіївна
Стратегічні пріоритети: Науково-аналітичний щоквартальний збірник: Підвищення «клієнт-орієнтованості» (адресності) як завдання державної політики у соціальній сфері
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кочемировська, Олена Олексіївна.
Підвищення «клієнт-орієнтованості» (адресності) як завдання державної політики у соціальній сфері / О. О. Кочемировська // Стратегічні пріоритети . – 2012. – № 2. – С. 118-123.
Кочемировська, Олена Олексіївна.
Підвищення «клієнт-орієнтованості» (адресності) як завдання державної політики у соціальній сфері / О. О. Кочемировська // Стратегічні пріоритети . – 2012. – № 2. – С. 118-123.