- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ларіна, Ярослава Степанівна - Екологічний маркетинг як концепція розвитку підприємств АПК України
Нет экз.
Статья
Автор: Ларіна, Ярослава Степанівна
Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України: Екологічний маркетинг як концепція розвитку підприємств АПК України
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ларіна, Ярослава Степанівна
Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України: Екологічний маркетинг як концепція розвитку підприємств АПК України
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ларіна, Ярослава Степанівна.
Екологічний маркетинг як концепція розвитку підприємств АПК України / Я. С. Ларіна // Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України. – 15/09/2012. – N177 Ч.2:Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. – С. 93-100.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка сільського господарства та продовольчого виробництва, аграний сектор економіки : економіка сільського господарства окремих країн : економіка сільського господарства України : экономика агропромышленного комплекса (АПК) : маркетинг
Ключевые слова = экологический маркетинг
Ларіна, Ярослава Степанівна.
Екологічний маркетинг як концепція розвитку підприємств АПК України / Я. С. Ларіна // Науковий вісник нац. університету біоресурсів і природокористування України. – 15/09/2012. – N177 Ч.2:Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. – С. 93-100.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка сільського господарства та продовольчого виробництва, аграний сектор економіки : економіка сільського господарства окремих країн : економіка сільського господарства України : экономика агропромышленного комплекса (АПК) : маркетинг
Ключевые слова = экологический маркетинг