- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кутуза Наталя Валеріївна - Мотиваційні та функціональні особливості ергонімів як елементів реклами
Нет экз.
Статья
Автор: Кутуза Наталя Валеріївна
Діалог: медіа-студії: Мотиваційні та функціональні особливості ергонімів як елементів реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кутуза Наталя Валеріївна
Діалог: медіа-студії: Мотиваційні та функціональні особливості ергонімів як елементів реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кутуза, Наталя Валеріївна.
Мотиваційні та функціональні особливості ергонімів як елементів реклами / Н. В. Кутуза // Діалог: медіа-студії. – 2005. – Вип. 2 . – С. 82-92.
Ключевые слова = биословарь-филологи
Кутуза, Наталя Валеріївна.
Мотиваційні та функціональні особливості ергонімів як елементів реклами / Н. В. Кутуза // Діалог: медіа-студії. – 2005. – Вип. 2 . – С. 82-92.
Ключевые слова = биословарь-филологи