- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Хольтбрюгге Д. - Российские многонациональные корпорации в Германии:имидж бренда и привлекательность работодателя
Нет экз.
Статья
Автор: Хольтбрюгге Д.
Вестник Санкт-Петербургского университета:Сер.8:Менеджмент: Российские многонациональные корпорации в Германии:имидж бренда и привлекательность работодателя
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Хольтбрюгге Д.
Вестник Санкт-Петербургского университета:Сер.8:Менеджмент: Российские многонациональные корпорации в Германии:имидж бренда и привлекательность работодателя
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Хольтбрюгге, Д.
Российские многонациональные корпорации в Германии:имидж бренда и привлекательность работодателя / Д. Хольтбрюгге, Х. Креппел // Вестник Санкт-Петербургского университета:Сер.8:Менеджмент. – 12/2012. – Вып.4. – С. 3-21.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : співробітництво, співпраця, кооперування виробництва, постачання, спеціалізація, інтернаціоналізація виробництва : на рівні підприємств : транснаціональні корпорації (ТНК), багатогонаціональні корпорації (МНК)
Предметні рубрики = история Европы : история Германии : 21 в. : Международные отношения. Внешняя политика : Германия - Россия
Ключевые слова = имидж бренда
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Право. Юриспруденція : трудове право : трудове право окремих країн : Россия : субъекты трудового права : работодатель
Хольтбрюгге, Д.
Российские многонациональные корпорации в Германии:имидж бренда и привлекательность работодателя / Д. Хольтбрюгге, Х. Креппел // Вестник Санкт-Петербургского университета:Сер.8:Менеджмент. – 12/2012. – Вып.4. – С. 3-21.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : співробітництво, співпраця, кооперування виробництва, постачання, спеціалізація, інтернаціоналізація виробництва : на рівні підприємств : транснаціональні корпорації (ТНК), багатогонаціональні корпорації (МНК)
Предметні рубрики = история Европы : история Германии : 21 в. : Международные отношения. Внешняя политика : Германия - Россия
Ключевые слова = имидж бренда
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Право. Юриспруденція : трудове право : трудове право окремих країн : Россия : субъекты трудового права : работодатель