- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Редькіна Ганна Михайлівна - Психодіагностичний потенціал тренінгових технологій в організації соціальної взаємодії студентів
Нет экз.
Статья
Автор: Редькіна Ганна Михайлівна
Вісник національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут": Філософія. Психологія. Педагогіка: Психодіагностичний потенціал тренінгових технологій в організації соціальної взаємодії студентів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Редькіна Ганна Михайлівна
Вісник національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут": Філософія. Психологія. Педагогіка: Психодіагностичний потенціал тренінгових технологій в організації соціальної взаємодії студентів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Редькіна, Ганна Михайлівна.
Психодіагностичний потенціал тренінгових технологій в організації соціальної взаємодії студентів / Г. М. Редькіна, Л. М. Сорокіна // Вісник національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут": Філософія. Психологія. Педагогіка. – 01/2011. – N1(31). – С. 113-116.
Предметні рубрики = Психология : прикладная психология, психология отдельных видов деятельности : практическая (консультативная) психология : психологические консультации : психологические тренинги
Ключевые слова = тренинговые технологии
Редькіна, Ганна Михайлівна.
Психодіагностичний потенціал тренінгових технологій в організації соціальної взаємодії студентів / Г. М. Редькіна, Л. М. Сорокіна // Вісник національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут": Філософія. Психологія. Педагогіка. – 01/2011. – N1(31). – С. 113-116.
Предметні рубрики = Психология : прикладная психология, психология отдельных видов деятельности : практическая (консультативная) психология : психологические консультации : психологические тренинги
Ключевые слова = тренинговые технологии