- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Усятинский Леонид Маркович - Применение социальных медиа в рамках концепций социально ответственного маркетинга
Нет экз.
Статья
Автор: Усятинский Леонид Маркович
Маркетинг и маркетинговые исследования: Применение социальных медиа в рамках концепций социально ответственного маркетинга
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Усятинский Леонид Маркович
Маркетинг и маркетинговые исследования: Применение социальных медиа в рамках концепций социально ответственного маркетинга
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Усятинский, Леонид Маркович.
Применение социальных медиа в рамках концепций социально ответственного маркетинга / Л. М. Усятинский // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 2013. – N1. – С. 68-74.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств Росії : маркетинг
Ключевые слова = социальная ответственность
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Усятинский, Леонид Маркович.
Применение социальных медиа в рамках концепций социально ответственного маркетинга / Л. М. Усятинский // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 2013. – N1. – С. 68-74.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств Росії : маркетинг
Ключевые слова = социальная ответственность
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг