- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гуржій Наталія Миколаївна - Управління стратегічним маркетингом: теорія та методологія
Автореферат/Диссертация
Автор: Гуржій Наталія Миколаївна
Управління стратегічним маркетингом: теорія та методологія : автореф. дис. ... д-ра екон. наук
2013 г.
ISBN отсутствует
Автор: Гуржій Наталія Миколаївна
Управління стратегічним маркетингом: теорія та методологія : автореф. дис. ... д-ра екон. наук
2013 г.
ISBN отсутствует
Автореферат
РЕФ 147355
Гуржій, Наталія Миколаївна.
Управління стратегічним маркетингом: теорія та методологія : автореф. дис ... д-ра екон. наук / Н. М. Гуржій. – Донецьк, 2013. – 40 с.
ББК У29
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : автореферати – форми організації та співробітництва в економіці
1608187 ОФ
РЕФ 147355
Гуржій, Наталія Миколаївна.
Управління стратегічним маркетингом: теорія та методологія : автореф. дис ... д-ра екон. наук / Н. М. Гуржій. – Донецьк, 2013. – 40 с.
ББК У29
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : автореферати – форми організації та співробітництва в економіці
1608187 ОФ