- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кулєшова Наталя Вадимівна - Моделі формування маркетингової стратегії туристичного підприємства
Автореферат/Диссертация
Автор: Кулєшова Наталя Вадимівна
Моделі формування маркетингової стратегії туристичного підприємства : автореф. дис.... канд. екон. наук
2013 г.
ISBN отсутствует
Автор: Кулєшова Наталя Вадимівна
Моделі формування маркетингової стратегії туристичного підприємства : автореф. дис.... канд. екон. наук
2013 г.
ISBN отсутствует
Автореферат
РЕФ 147571
Кулєшова, Наталя Вадимівна.
Моделі формування маркетингової стратегії туристичного підприємства : автореф. дис ... канд. екон. наук / Н. В. Кулєшова. – Харків, 2013. – 20 с.
ББК У43
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : автореферати – туризм, економіка туризму
1611903 ОФ
РЕФ 147571
Кулєшова, Наталя Вадимівна.
Моделі формування маркетингової стратегії туристичного підприємства : автореф. дис ... канд. екон. наук / Н. В. Кулєшова. – Харків, 2013. – 20 с.
ББК У43
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : автореферати – туризм, економіка туризму
1611903 ОФ